blogger counter

söndag 28 november 2010

partypartyy



Igår vankades det party hos Marre!! Lite avskeds fest eftersom hon åker iväg till sälen och säsongar. LYX!

Maria:
- Okej, ingen spårar! Och vi kör heeeela natten fram till morgonen!
-jajjemeen!!

Vem tror ni spåra ;) haha. klockan var inte mer än 01.40 och maria mår inte sååå himla bra.. Så det blev att ta hand om lille rosenknoppen och bädda ner henne i sängen :) Jag och niklas tog han om henne in i det sista.. blev en rolig morgon men en del skratt haha, o lilla marris hade lite ångest eftersom allt sluta så snabbt haha . En sjukt kul fest var det iallafalll pluttis. Hur ska man klara sig utan dig? lööve youu <3
















3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att du tänker söka Visual Merchandiser-utbildningen! Det är verkligen en jättebra utbildning för oss kreativa, butiksekonomi ingår ju dock också, vilket gör att man skiljer sig från dekoratörer ute på arbetsmarknaden. Man blir helt enkelt ganska eftertraktad på arbetsmarknaden :) Mkt chans att få jobba utomlands osv...
    Det var ganska många i min klass som var oroliga över det där med att skissa, måla osv... Men ska jag vara ärlig är det inte alls mycket sånt. Vi hade en tvådagars kurs i skissteknik, mer var det inte. Sedan är det ju givetvis bättre att kunna skissa efter "grunderna", när man som vi nu ska lägga fram ett förslag på butiksinredning.
    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag äntligen hittat hit!!! Måste säga att kvällen var rätt grym trotts att den blev lite kort... Det gäller att sluta på topp vettuu ;D och duu, fantistiska bilder, dom måste jag haa, skicka!!!

    SvaraRadera
  3. hallooj, nu var det väldigt länge sen senaste uppdateringen tror jag väl? tagga nu vickan!

    SvaraRadera