blogger counter

onsdag 17 november 2010

Home :)



Right now (right då)
Så, nu har vi beställt en hemresa imorgon, både jag o Anna åker hem kl 07.25.. gah så tidigt. Kanske kan gissa vems idé det var att åka så tidigt........ typ morgonmänskan Wallstjärt.
Ska bli skönt att komma hem i alla fall till pappsen o till träningen, så jag kan volta med mina älsklingar :)) har saknat er massor!
Var förresten på oslos fristående träning idag.. var inte så kul, så den kommer jag nog skippa att gå på. Köttar på redskapen istället :D

Hejja hejja!
Fick förresten inte jobbet jag ville ha.. gaaah så himla irriterande, ville verkligen ha det. super bra betalt och verka hur kul som helst. En intern skulle flyttas upp och där försvann den tomma platsen.. Men dem skulle dock höra av sig så fort det blev en tom plats :)) Har iallafall två andra jobb på g nu! ett på Grand Hotell och ett annat jag inte vet så mycket om.. Han skulle inga iveckan iallafall!


Sliter på skopackning med gympan, de va kul det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar