blogger counter

lördag 11 december 2010


Ojojj!
och på sturks begäran ska jag tagga om mig själv och rejsa igenom lite vad som hänt!!

So..
*jsm har varit, våra junisar placerade sig på en silver plats! grääätz









* haft en weekend med mina bästa skåningar max andy o gystaav

*Har lyckats göra mig efterlyst i Helsingborg..
(Jag bestämde mig lite hastigt att stanna i skåne, och mitt meddelande till Anna (roomies) gick inte fram.. så dagen efter när jag egentligen skulle vara i oslo men inte var det vart det kallabalik! min mobil hade inte heller några batterier. vart inte så kul för pappa o mina käraste .. sorrryy mina älsklingaar!! <3>






*slutat på mitt första norska jobb.
oooh yeee!! sikken befrielse! telefonjobb på norska inget att rekomendera.. fiifan

*fått en ny intervju, café, restaurang o baar! fett :D

Och imorrn har vi KM! kulkulju :D

Då kommer ännu m,er pics :D pzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar