blogger counter

onsdag 10 november 2010

ojj sikken dålig uppdatering!


ALLooo!



Älskade SYSTER som jag vet följer mig kärt här på bloggen. om du inte gett upp gumman? NU ska jag bli duktig igen :)

Men men, saker har hänt!! Jag har tydligen flyttat till Norge tro det eller ej.. men Här är jag iallafall, med fröken Waller oxå! Och min kära o sakande maria lunberg bor oxå här i Oslo, så nu har man henne o leka igen massa tid med :) götttt <3

Vi har haft flyt från dag ett! Hittade på fejjan tre tjejer som hade en sjukt fräsch o fin lägenhet som låg mitt i centrum! Vit fräsch och stor! fem rum och kök. liike!
Men iallafall, dem nappa på vår charm och nu bor vi här! för bara 3000 norska! yeeah :D

Här ser ni bilder på vårt rum efter vi packat upp o fixat iordning allt!


min säng
annas säng






haha det är lite skillnad på våra härliga sängar :P


jAG i ett nötskal glömde ju min kära kamera!? säger detsamma!!! men whaaat! Ja, så nu blir det skruttiga bilder med wallstjärts plutt kamera. Kvallen blir ju kass men den får duga tills nästa helg. :)


5 kommentarer:

  1. åhh vad fint du har det gummsi:)
    jag har det lika fint här på islandet
    kramar från din mixxxi!

    SvaraRadera
  2. Jag följer dig också vickan!! så fint du har det! och spännande!!! :D
    Kram Linn

    SvaraRadera
  3. Micksibejb: Jaa och fan vad du får kötta volter o träna din lyxiis!! ;) grym miller btw! gaaah så j'ävla snyggg!!! du är kung gubben, love youu :) lägg upp bilder förresten så jag kan se hur ni bor :)

    Linn: åååh vad kul! då ska jag håla bloggen uppdaterad för dig oxå!! :)) jag bruka kolla din med! :) Ja, sjukt spännande!! allt bra med dig annars? var du o kollade på em förresten? kraaams

    SvaraRadera
  4. va kuul ;) riktigt fint och fresh ju:D lite snyggare än våran gamla skrothöf vi hade i oslo haha när kommer du hem igen då?? pusss
    Du en sak tycker jag är jobbigt när man ska kommentera till dig. Det är att man alltid måste skriva in massa bokstäver innan man kan skicka iväg kommentaren... Därför kommenterar jag inte så ofta:P Lot Of Loove

    SvaraRadera
  5. Va fan är det jag ser, massa gnäll på min kamera. Sluta upp med det där nu, din skitkorv ;)

    SvaraRadera