blogger counter

torsdag 11 november 2010


Sådär ja!

Nu har här hänt grejjer! Vi harkopierat nycklar, skaffat skattekort och norskt personnummer och utforskat staden ännumer!

Igårkväll vid 22 tiden fick vi ett träningsanfall eelr anna fick ett ut o ta en promme och jag träningsanfall. Så vi gick halva var och körde följa john genom stan! anna var dock sämst så det va jag som fick ta täten! Sen vart det styrka och stå på händer och somna till the hills!


Och nu är jag precis hemkommen från träningen,så kommer köra med Oslo nu tills jag åker hem, skönt att det finns ett lag här som jag kan träna med! Annars hade det alldrig funkat!! Det va kul iallafall:) men saknar mina älsklingar hemma :( funtar på att åka hem nästa och näst nästa helg!


Var idag hos en rekrytering firma som fixa en jobbintervju tills imorrn! snabba puckar minsann :D
sälj jobb för telio! ip telefoni. spännande! En hygglig lön allafall på fast lön på 120/timmen plus provision gött! :D




pusss o kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar