blogger counter

torsdag 8 december 2011


Veckan

GÖTT att man har gymmet 3 min cykelavstånd från villan, OCH ingen skola imorrn så man kan åka dit kl 23.00 om man nu känner för det.
JOBBIGT att det är storm utanför och veta att man kanske kommer blåsa iväg innan man ens hinner kommit dit...
MYSIGT att jag o sussi ska på vintagejulmarknaden i Mölla på lördag och mysa runt bland all knäck och marknadsfynd.
GLADAST efter att fått mina tentaresultat tillbaka!
KULjulIGT att jag åker till tessan o sthlm den 15 dec och julmyser o shoppar oss höga på julklappar in i det sista innan vår hemfärd till pappsen!!


Känner mig också väldigt duktig som har skrivit ihop en drös med CV som skall delas ut på Väla imorrn! Jag hoppas pjäxan för tur och inte otur med sig...... hejjahejjjja

Men först ska det kollas lite julkalender! som är himlla bra faktiskt! om du inte kollar KOLLA!



PUSSSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar