blogger counter

onsdag 7 december 2011


HOHO!

Volt abstinensen kommer och går lite sådär var dag.. så det ända man kan göra är att cykla till gymmet! blir faktiskt bättre.. blir av med all överskotts energi :)) idag blev det två mil med intervaller på cykeln. SVETTTIGT! baksida lår, bröst, armar rygg , planka ( höhö ska bli bättre än du tessan älsklingen ;) och lite gympa styrka.. det vill säga stå en jäkla massa på händer!



Foten min och jag kämpar på som sagt.






Så tog jag tag i mina kockskills och slängde ihop bara lite sådär, världens godaste grönsakssoppa :)

resept får ni nedanför mina kära vänner!

Finn föresten ett fel! vad gömmer sig i soppan????
Den första som svarar rätt får en hedersbld upplagd i nästa inlägg!



RECEPT:

1 l vatten
2st buljongtärnor
2st morötter
lite blomkol
lite linser
ca 1 eller två dm purjolök
Lite CAYENNEPEPPAR

goodlack!

PUSS




1 kommentar:

  1. heeeja dig!! du är så duktig :) (hahha, kan de va ett litet ägg som gömmer sig i soppan?

    SvaraRadera