blogger counter

torsdag 8 december 2011

OCH Vinnare av gårdagens tävling är.......

Örebros kanske Snyggaste o hetaste !
Fannyyy Fampan Aronsson


Fannys utlåtande efter vinsten:

- hur känns det att du vann?
fanny - wooohooo!! yesss! oj oj oj... känner mig väldigt överraskad, trodde alldrig jag skulle vinna!!
-Vad var det som gjorde att du fann ägget?
- Måste vara min otroliga förmåga att se saker andra missar!

Grattis ännu en gång till dig fanny! Väl värd hedersplatsen i bloggen.


övrig info om fanny:
18 år och nybliven singel.. för mer info hör av er till mig!
Gymnastik talang.
Älskar att fila på sina naglar.
kör oftast en bag in box
Är i behov av ett extra jobb.. för mer info hör av er till mig där med!
har stl 32 i sko stl...


Nästa gång är det DU som får en hedersplats! Håll ögonen öppna efter mer kommande tävlingar.

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar