blogger counter

lördag 14 augusti 2010

Hemma! Och lite drama i badrummet!

Hemma från underbaraste island, vilken halll säger jag bara. KOmmer lägga upp massa imorrn..hinner ikke idag för nu ksa det partas hos gebbe o bella.
Har dock varit vaken hela morgonen och natten, bussen till flyget på island gick 04.30, flyget gick 07.50. Hemma örebro kl 16. sovit lite hipp som happ, trött som ett får.. men inte ska man dissa gabbes o bellas feste för deet! man är väl en krigare :D tjohoo
rt
Och inte råga på det! Blev inlåst i badrummet (jag är sj'lv hemma) handtaget gick sönder! som tur var hade jag mobilen där inne så jag ringde pappa (panikslagen) så han fick ringa till grannen eller rättare sagt fyra grannar, ingen är hemma såklart.. Sluta med att Hans kom in och fick ut mig efter jag suttit där och panikat i 30 min! Tack Hans du är min hjälte!
re
Tänk sikka konsekvenser det kunde blivit om jag inte hade haft med min mobil! puuh!
men nu är det feest som gäller :D
t
vad gör vi NU KÖÖÖR VI !
i

1 kommentar:

  1. HAHAHA fy faan va roligt det var det roligaste jag hört idag;)

    SvaraRadera