blogger counter

onsdag 4 augusti 2010

den där packningen.. FLYT hos polisen!

Y
u PACKNING till islandslägret imorrn..KOMMER GÅ ÅT PIPAN :D
f
Hur fasen ska man få plats med all sin packning!? helt galet.. kommer inte gåå.. 20 kg! träningskläder plus vanliga kläder plus allt annat.. hmm lycka till :D
Hammar är lika sämst som mig om inte sämre .. har packat halva nu och hennes packning är full mohaaa

j
..men iallfall!
Fick mitt PASS idag! puuh säger jag bara. Beställde ett nytt i fredags och egentligen tar det mellan5-7 arb. dagar..fick efter fyra :)))))) flyyyyyt! Hade jag inte fått det idag hade jag fått betalat 1000 spänn för ett engångspass!! fyfan snacka om att slänga pengar i sjön!
Glad blev jag i allfall, när jag fick mitt lilla mess från polisen :D Ser förjävlig ut men vad fasen .. vem bryr sig :D wooooooop
Y

f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar