blogger counter

onsdag 18 augusti 2010


Har inte lästFet en bok på jag vet inte hur många år! Men nu Har jag precis läst ut boken SÅLD! som syster rekomenderade mig, Den va så himlus bra, men hemsk!! Den är verklighets baserad, så det gör den ännu mer hemsk! Läs den!

Så nu ska läslusen vicks börja läsa ännu en bok " I taket lyser stjärnorna" Får hoppas den också är bra :D
Har kommit på att om man läser innan man ska sova somnar man snabbare! det nii!!

K
N
DAGS ATT VAKNA!
K
Har sovit hela dagen ! Varit febrig o halsont, så bestämde mig för att vara hemma o krya idag... behövdes sova kan jag säga! Men nu ska ja o papps åka en snabbis till mediamarket o köpa tv:n jag fick i födelsedagspreseeent wohoo!

2 kommentarer:

  1. ååh...i taket lyser stjärnorna är hur bra som helst vix =) läser den varje år med 7orna i skolan =) o krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. sweeet!!! ska börja nörda den snaaart :))

    SvaraRadera