blogger counter

torsdag 28 april 2011



Tummen upp!


Ligger nu i min säng i min nya gula fina stora DC tröja från core! fick gå ner i lagret och plocka på mig provmodeller för sjuuuka priser! denna tröja fick jag för 300 som kosta 1200! Tack jocke hammar! :D
Har precis kollat lite OC och gud vad bra det är! har inte sett det på flera år!
Men iallafall.. har ju glömt nämna att jag kommit in på VISUEL MERCHANDISER i malmöö!! KUL! Kan inte riktigt fatta att jag börjar studera i september redan.... kommer bli sjukt kul och jag är pretty stoked for it :) yeeiii


Idag hade Micke födelsedag, hurra hurraaa , så det blev födelsedags lunch som jag bjöd på eftersom jag missat köpa present hehe.. En mysig stads runda blev det efteråt med två par shorts till han o en söt jeans kjol till moi från NewYorker :) Slänger upp en bild på dem!







Har förresten rensat klart mitt rum nu! det blev för himla fiint.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar