blogger counter

tisdag 26 april 2011

Sommargarderoben is up!!!!



Har städat o tvättat o rensat kläder heeela dagen! helt sjukt hur mcke kläder man har! Har samlat ihop två sopsäckar till rödakorset och en säck till farmor... hon gillar mina mjuka kläder ;) Det konstiga är att efter allt detta har jag kvar tre tvättar som ska in i garderoben.... hmmmmm

Men lägger ner för idag o drar till träningen ist.. imorrn ska rummet bli cleeeanat o glänsa!!!









Och varför göra allt detta?? JO Jag har ju nämligen flyttat hem från le Osloo :) Så nu ska allt tvättas o resnas o slängas osv..

För övrigt har påsken varit ganska härlig! nykterutgång (alkostoppet innan sm pågår) på strömpis fredag o lördag med massa fina vänner, min finfina syster har varit hemma, satins uteservering, massa solning och så picknick utanförslottet med bella plus att vi tränat över 20 timmmar.. herregud. SM om tre veckor! NICE



3 kommentarer:

  1. Shit vad du är välorganiserad Vicky!! :D Jag kommer direkt från Paris och hejar på er på SM!!!! :D :D

    SvaraRadera
  2. haha vilken kompimang! Ibland händer det :D Nej gud vad kul!!! det måste du göraa thii :)))
    hoppas paRISTRIPPEN blir grym!!
    pusspussss

    SvaraRadera
  3. vad duktig du är gumman;) det var inte jag som tog kort det var johannas kamerna vi använde säg till henne. pusss

    SvaraRadera