blogger counter

söndag 9 januari 2011

skidåkning ala böter igen..OTROLIGT


Ligger här i den storstora soffan o fiffilurar på när jag ska ta mina skidor till varingskollen denna vecka! Har ju trots allt släpat med dem från sverige. Det var inte lätt!! Planen var att åka idag men tänkte straffa mig själv eftersom jag återigen fått fukkeling BÖTER av kontrollant på T-bana.. inte så kul! skulle ju köpa nytt månadskort men så tänkte jag äntar tills måndag då jag fårmitt nya VISA kort av min pappps (mitt gamla är avmagnetiserat o lite trasigt.)Men så BAAM kommer dem små asen rent ut sagt och sätter dit mig IGEN, helt otrooligt!!! 900norska jajjemeeen.

Men iallafall, ändrade mig! vill inte alls strffa mig själv.. det är ju faktiskt synd om mig. Så imorrn eller i veckan blir det poowpoow :)) weiii



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar