blogger counter

tisdag 11 januari 2011

nacken! sälen waah


jag har så fruktansvärt oont i min nacke. känner som jag har en kniv instucken där och att bara bära upp mitt huvud känns som tusen hack.. wäm

Men nog med tråkigheter! SÄLEN for the wooorld! Har beställt skidresa till marre i sälen nu waaah. Kommer bli så fettt! längtar att få sätta på mig min ypernygga nya skidjacka jag fick i julklapp och få kötta ner för backarna och hoppa som en dåre, slå sig upp igen bli ännu grymmare solen i fejjan njuuuutaa !! sen AFTER SKII! JADELADELITEHOOO "kommer bli såå kämpe graaajjjt!! som norskarna brukar säga.

blir ett åk på lördag här i oslo först också :))) mjau!

Måste ju bara säga det att jag fick resa:
oslo-örebro
örebro-sälen
sälen-örebro
örebro-oslo

för endast 1000 spänn!
de e najs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar