blogger counter

tisdag 28 september 2010

SmyckeShock


shoppping!

Jag och Hammar tog en shopping tripp till marieberg. Detta följde med mig hem!


.
Vi hitta dessa enorma chokladbollar också för endast 25 spänn!!
värt varenda krona!
.


Fighters!
Efter detta begav sig Hammar hem för att plugga, medans jag for mot stan för att möta upp Maria på Njoy! Där vi skulle vara lite hurtiga och gå på bodyCombat! Mycket träning för mig nu känner jag.. men man måste ju ställa upp för marre!

Svettigt och kul är det iallafall, baserat på 7 olika kampsporter iett typ.. skitkul :)
Sen stanna vi kvar och pröva på affro, det var däremot bajstrååkigt!


Sen åkte vi hem till maria och kolla på Idol och åt en supergod svampsoppa som pappa Thomas lagat ! myyysigt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar