blogger counter

tisdag 7 september 2010

Shopping och pizzaplaneten med Hammis <3

l
Och troro ni inte att jag tappar bort min mobil, mitt uppe i shoppingen! jajjemen!! Men efter att gått tillbaka till varenda affär vi varit i, så hade en snäll själ lämnat in mobilen hos eurosko. Den första skobutiken vi gick in i. Jag hade tydligen lagt ifrån mig den på en bänk bland alla skor.. lätt hänt säger jag bar! Men GÖÖTTT att jag hitta den! egentligen skiter man i mobilen, det jobbiga är alla nummmer man förlorar! Har sagt till mig sj'lv att fixa ett sånt här backup eller vad det heter. Där alla nummer sparas iallafall.. kanske dags att göra det nu!



Ska åka och köpa skorna jag la unden idag föresten! Eller ett par av dem.. kan inte bestämma mig.. självklart va dem dyraste också skönast.. vi få la se vilka det bliiiir :D

450:-

995:-

Vi kör en röstning!
Lär ju iallafall få en röst, Tessan! Vet att du iallafall är uppdaterad här ;)

3 kommentarer:

  1. Fastnade inte min kommentar?? Knasiga internet... Jag röstar iaf lätt på de nedersta!!! :D

    SvaraRadera
  2. haha knaaas! aa gött!! jag börjar gilla dem mer och mer. tänkte köpa idag under lunchen.. lutar mest åt dem plus att dem fick din röst, så nu leder dem också! :D

    SvaraRadera
  3. Oskar och jag röstar på den översta:P haha 2 röster:P dom andra är inte mina stil dom liknar ett par galosher!

    SvaraRadera