blogger counter

lördag 5 december 2009

swininflu

i
I´M ALIVE! nästan iallafall.. kom ihåg när jag väl satt där i stolen att jag inte alls gillar sprutor, fick hemska flashbacks sedan senast! och det var när vi skulle till Thiland för första gången, som var typ nio år sedan. vet att jag tyckte det var bajs då, men trodde jag hade blivit stor och kommit över den rädslan nu. ikke.. Men tillslut fick hon iallafall in sprutan i mej som gjorde förbaskat ont, framförallt när själva gojan skulle in.. ush

Men nu är det gjort , och pappa är glad :D Men tro mig,det är inte smärtfritt! ont gör det.

Vaknades av Emmys påhoppandes i sängen kl 10.00! det är lööördag! let me sleep fååfään. Men ikke, soldat som hon är drog hon bokstavligt mig upp ur min sköööna himelska säng.

Nu ska vi bara klä på oss och sedan iväg o juleshoppa lite =D pössenööf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar