blogger counter

lördag 19 december 2009

CHECK!

k


December går alltid så himla fort! Jag hinner aldrig med allt jag ska hinna.. jag har varken bakat pepparkakor eller lussebullar, har varit påväg men så har vi skjutit upp på det. Nu är det bara 4 dagar kvar sen är det julafton! och bara FEM ynka dagar kvar till USA och LINNEA!! YES. känns dock som jag har tusen saker kvar att göra! plus att jag ska jobba hela helgen och mån-onsd. wää..

check:
¤ köpa de två sista julklapparna
¤ packa
¤ växla in pengar
¤ packa
¤ checka in biljetten
¤ säga hejdå->hejdåmysa
¤ boka sista tågbiljetten till mej o Linn
ö
och så ska jag jobba.. Tänkte att jag börjar imorgon! för ikväll blir det film, bass och sova!

Vi klädde i allafall granen i tid! o fasen vad fin den blev. Jag o papps blev väldigt stolta över oss själva!
puss på det.
ö

2 kommentarer: