blogger counter

onsdag 4 maj 2011



Lite musiktips iallafall så här på sentimmen!

Tegan&Sara - I Was Married



Men herregud klockan är redan 03... Ja goda vänner, klockan tickar i väg lika snabbt som en struts på kvällarna, när man vet man inte måste lägga sig i tid eftersom man är leeedig! :D mmmm.. men måste bli bättre på att lägga mig i tid.


Juste!
Nedräkningen startar.. Men för vad är frågan.. känns som jag har sjukt mycket grejer nu framöver!!
SM,Bali/Filippinerna,Ollerup träningsläger, Fylla 21 (planen är denna gång ha en brakfest som får en revanch från när jag fyllde 20... känns som det bara rann förbi eftersom jag var på Island och massa annat.. Denna gång är jag iförsig i Danmark på ollerup... men när jag kommer hem blir det brakfest! :D Sen flyttar jag till Malmö också..


Men vi börjar med SM!
10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar