blogger counter

söndag 27 mars 2011

Känner mig typ såhäääär stoked just nu
Inför nattbussen till Oslo.




Nää fifan för den..man sover som en kratta och mår som en sombie hela dagen. Åker från örebrocentralen 01.30 är framme kl 06.00 och är helt wääk! Sen börjar jag jobba 07.30 imorrn.
möög säger jag bara!

Men har iallafall ett hemdatum nu! 14 april :) ska bli skönt att slippa pendla, docj segt att vara hemma fyra veckor utan jobb bara träna.. men skönt också hehe.
Ska försöka fixa något litet jobb iallfall.. frågan är bara vad? kanske kan glida in på ett café o jobba extra..... hoppas.

Sen är det SM 14-15 MAJ yaaahh man !! ska bli så sjukt kul.. och JÄMT! spännande blir det.
SEN DRAR JAG TILL ASIEN till min älslking Emmy(som åkte dit för några veckor sedan) och resrutten just nu ser ut som denna:
Bangkok-Bali-Filipinerna-Fidi-Bangkok frikking stoked jag är inför dessa fem kommande veckorna :)

Call pon dem - Chezidek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar