blogger counter

fredag 4 februari 2011

Sturklish o Micklishh! srryyy


free hugs frikking every day!

Har Blivit fast på friluft-Barnhagen (dagis) weiiiiiiiiii :))) Super mega trivs där, härliga personerna, härliga barn, får massa knatte kramar var dag!! jag som älskar att kramas!

Blir kvar här i Oslo till två veckor in i april, sen mååå jag åka hem o slipa det sista med mina älslkingar inför SM :)) som hålls i halmstad 14-15 maj!
Efter det den 17 maj drar jag som sagt med älsklings emmy och pierson o några fler på vägen, till Thailand, bali och Malaysia !!!
komigeen tiden, låt det blir MAJ!





PARTY fronten:

Ja Senast var förra fredagen.. personalfest. kulkul kul :D Blev dock matförgiftad troor jag så det var ju såklat mindre kul! Och detta skedde precis innan vi skulle åka till tåget på lördag morgon....
Kom hem vid 04.30 mådde som en gudinna.. gick och la mig ( Tåget hem skulle gå 07.40) 07.00 när waller ska få upp mig mår jag helt plötsligt bajs!
Trodde inte jag skulle komma hem på det tåget först. Vill ju inte gå på tåget o känna mig magsjuk preciis! Men gick över efter ett par .. ja magsäckstömningar. Men är hundra procent säker på att det var kyllingen på kebabbstället vi åt!

De här är de ända bilderna som fastnade på kameran den kvälllen....



LISTA:
1. Jag ska från och med idag sluta äta så mycket hårda mackor.. får ont i mage fan!
2. Ska bli grym på pilatesbollen eftersom jag nu fik en ny GUL o fin i julklapp. Började den hurtigheten igår!
3. Sparar nu pengar till 100% inför asien! hejjaheejjjja.
4. Ska skriva små blogginlägg minst tre ggr i veckan! om det nu så är bara blaja :D


JUSTE! lite reklam
min snygga sisss TESSAN har ju en fet bra blogg ;) Med massa träningstips nu och med streckgubbar!!!! får inte missas <3 href="www.thereselarssons.blogg.se"> här!! :)

Nu ska ja fortsätta mysa med mina roomisar och kolla på i rymden finns inga känslor! wääh och det va på tidn! har längtat o se den sedan emmy o panna gick på den på bion..och som dem tjata hur braaaaa den va! upp till bevis.

1 kommentar:

  1. kul att du börjar skriva igen:) OCh roliga grejor:) kul att du skrev om mig och mina tips och gubbar;) men jag måste börja med nåt annat på söndagar nu. för nu har jag gått igenom det mesta på kropen. har du nå tips?:) Ikväll ska vi dansa:) ska filma och lägga upp:D PUSS NUSSS <3

    SvaraRadera