blogger counter

onsdag 3 mars 2010

sunny day. is a god day!

Åååh men sol på detta, jaaa! aah fyfan vad mycket bättre man mår så fort solen kommer fram :) älskar att jobbet har meega stora fönster och att vi sitter högt uppe med utsikt över hela stan, de e na aajs!

Nä nu ska ja ta min äggtoddy o kila iväg till malin. ingen träning så då blir det maat, film o mys :D
caiio!
,

'

just ja! har ju förälskat mig i mina svart boots nu i vinter. så passade på att köpa mig dem i ljusbrunt oxå till våren. yihooooo!
!

2 kommentarer:

  1. tack du:P köpte du skorna?? tog du mitt namn el?:) du förresten har du färgat håret? El skulle du klippa dej bara?pusss

    SvaraRadera
  2. japp :D blev fast haah , ja ;) nä ska slinga någon gång hade jag tänkt, vet dock inte när. blir så svårt när jag jobbbar.. puss älskloo

    SvaraRadera