blogger counter

söndag 31 januari 2010

HomeSweetHome

Vägen till flyget gick var väll sådär.. strula en hel del innan jag tillslut kom till plats. Det ap suger att inte ha någon mobil till hands! Däremot fick jag världens bästa plats på flygplanet, fick fyra säten för mig själv, wopwoop lyyyx ! låg som en kung.. Väldigt glad över att jag fick mini tv också, fick på inte under ditresan. Nu fick jag fyra stycken!! :D

Har iallafall haft en awsome månad i SB , Vill tillbaka! Linnea I love you! :)
Men måste säga att snön inte är så illa det heller. Vill åka skidoor nu! Lollo kom hem så vi kan dra snart :D


Jag och malin bestämde oss föresten för att gå på Snabba Cash igår, bra film det där! Så nu måste vi gå och se tvåan också.. gött!

2 kommentarer:

  1. JAG VILL ÅKA SKIDOR MED DAAAJ VIIX! ring mig så åker vi. plan!

    SvaraRadera
  2. men yeayeayeaah! vi har en plan snart då! wheen?? ge mig ditt nr IGEN haha :P ska köpa ny mob imorrn är det tänkt! så skriv här eller ngn stans så vi kan ringas! SKIIIIIING here we come! pöss!

    SvaraRadera