blogger counter

måndag 9 november 2009

DADsDAY

dagen börja med att jag gick upp mega tidigt!! kl 07 och gjorde ordning pappas lyxiga farsdag frukost på sängen + present, blev succe som alltid :D viktigt för pappsen. Första gången inte tessan var med och gjorde den också, eftersom hon hålls i sthlm numera. Men gick ju prima endå! guldstjärna till vicks * :D
Skulle inte vara i hallen förens kl 10 så jag gick o sov en stund till. Vaknar sedan av att Rille ringer."vicks vaar är du!? säg inte at du sover.? ooh naaj! Alltid när han ringer på morgnarna betyder det att jag försovit mig. Så det var bara att hoppa upp ur min yper sköönsköna.varma säng o åka till hallen..
Träna från 12.30-20.30.. mjau? men blev inte trött så de va ju woho :D när jag kom hem hade papps hällt upp ett bad åt mej med massa bubblor o bakulor :))))))) weiiiiiiiiiiiii!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar