blogger counter

fredag 2 oktober 2009

Dagens tränings uppdatering! enjoyy :D













Hitta en masssa gamla småfilmer nyss som jag kollar på, man va en riktig moviemaker nööörd :D kommer lägga upp några imorrn mohaaaa.. Hitta en halvfädig musikvideo också som jag och Emmy gjorde för ett Xantal år sen också... missa inte allt detta och kanske lite mer i nästa uppdatering ! Börjar känna mig som en riktig blogger nu måste jag säga! har kommit in i detta nu! wohoo :D

Tack till alla nuss jag fått föresten, det värmer!
Ne men seriöst ge mej en nuss få i heeelvede(läs som en dansk) har bara fått två sammanlagt! lite svagt måste jag säga.
pusss vix

4 kommentarer:

  1. Här får du ett litet nuss ;).
    Kul att se massa bilder. Puss

    SvaraRadera
  2. Lycka till på NM!! jättekul att du lägger upp så bra bilder från gympan :)

    SvaraRadera